2010. december 31., péntek

Kétezer-tíz

A napokban egy érdekes és szívet melengető üzenetet kaptam a Facebookon. Feltehetően a NAAF honlapján fent lévő történetemen keresztül talált rám Ken, aki az alábbi sorokat küldte:

Zsuzsanna.....My son has alopecia universalis...he has no body hair at all. He is a good kid and I'm so proud of him. Just a short note to tell you that you are truly beautiful and a real role model for all the girls who have AA. Happy New Year to you.

Zsuzsanna.....A fiam alopecia universalisban szenved...egyáltalán nincs testszőrzete. A fiam egy kedves fiú, és én nagyon büszke vagyok rá. Ebben a rövid üzenetben csak annyit szeretnék mondani neked, hogy valóban gyönyörű vagy és egy igaz példa vagy valamennyi foltos hajhullásban szenvedő lány számára. Boldog Újévet neked.

Elmondhatatlanul jól esett az ismeretlen amerikai Ken üzenete, mely jó példája annak, hogy sosem tudhatjuk, honnan és kitől érkezik életünkbe egy-egy dicséret, szép szó, segítő kéz, támogatás.

Ha az idei évről számvetést készítek, akkor egy olyan évet tudhatok magam mögött, mely sok tekintetben megváltoztatta az életelemet.

Nem gondoltam volna 2010. január 24-én, amikor az első blogbejegyzésem született, hogy azt további 42 követi majd ebben az évben. Igazi szenvedélyemmé vált az írás és a témagyűjtés.

Ha valaki azt mondta volna tavaly ilyenkor, hogy 2010-ben a Nők Lapja cikkez majd rólam és kopaszon "pózolok" az újságban, valószínűleg őrültnek nézem az illetőt, mint ahogy arra is furán néztem volna, aki reklámfotózást jósol számomra erre az évre.

Nem számítottam rá, hogy Alopeciának köszönhetően a blogomon, a fotózásaimon, valamint az újságcikken keresztül ilyen sok értékes emberi kapcsolatra és felejthetetlen élményre teszek szert.

Már most kíváncsian várom, hogy milyen csodákat tartogat számomra az elkövetkező 365 nap!

© Minden jog fenntartva! Az írás engedély nélküli publikálása, másolása, bármilyen módon történő felhasználása a szerzői jog megsértésének minősül, melyet a törvény büntet. A bejegyzés linkje megosztható.

Nincsenek megjegyzések: