2010. december 11., szombat

Innováció

Nemrég megint profi fotós keze közé kerültem. Ezúttal Haraszin Éva kapott lencsevégre. A cél viszont más volt most, mint legutóbb, hiszen már nem önmagam elfogadása, hanem egy termék népszerűsítése volt a feladatom. A sminkemet ezúttal is Ugrai Juditnak köszönhetem, akinek profi kezei alatt kész öröm az átváltozás. :)
Az előző fotózásom alkalmával már megfogalmazódott bennem a gondolat, hogy haj-hiányosságomra valójában egy lehetőségként kellene tekintenem. A reklámok világában például kifejezetten előnyös, ha valaki nem átlagos. Arra figyelnek fel igazán az emberek, ami kicsit (vagy nagyon) más, mint amit megszoktak. 

Így gondolta ezt az egyik kedves ismerősöm is, aki egyből le is csapott rám. A facebookra feltöltött fotóimat látva az az ötlete támadt, hogy egy idehaza újdonságnak számító fülhallgatót kínáló webshopjának legyek én a reklámarca. 

A csontrezgéses fülhallgató egy japán termék, ami - mivel nem kell a fülbe dugni - lehetővé teszi a zene élvezetét anélkül, hogy mások nyugalmát zavarnánk, miközben magunkat sem fosztjuk meg a minket körülvevő világ történéseitől. A fotózás közben én is hallgathattam kedvenc zeneszámaimat, miközben követni tudtam Éva instrukcióit. ;)

Örömmel mondtam igent erre az izgalmas felkérésre, ráadásul ideális modellnek bizonyultam, mivel hajhiányom lehetővé tette a termék tökéletes bemutatását.

"Amikor azt mondod: "Feladom!", gondolj arra, hogy ilyenkor másvalaki azt mondja: Egek, micsoda lehetőség!" (H. Jackson Brown)

Kíváncsiak vagytok a végeredményre is? Ha igen, akkor kattintsatok IDE. :)

© Minden jog fenntartva! A kép és az írás engedély nélküli publikálása, másolása, bármilyen módon történő felhasználása a szerzői jog megsértésének minősül, melyet a törvény büntet. A bejegyzés linkje megosztható.

Nincsenek megjegyzések: