2012. március 28., szerda

Prológus (hangulatjavításhoz)

Közel egy évvel ezelőtt, miután átvészeltem egy kicsit megerőltetőbb és stresszesebb időszakot, váratlan vendégem érkezett. Nem lettem tőle túl vidám. Volt már hozzá szerencsém korábban is, de sosem villanyozott fel túlságosan jelenlétével. Általában nem telepedett rám hosszú napokra, hetekre. Benézett egy kis időre, esetleg nálam éjszakázott, majd könnyes búcsút vettünk egymástól, és ismeretlen helyre, valamint bizonytalan időre távozott.

Nem örültem tehát, amikor ismét beállított, de bíztam benne, hogy nem kell sokáig osztoznom vele a lakásomon. Csendben meghúzta magát, ezért csak napokkal később tűnt fel, hogy még mindig rontja nálam a levegőt, de vártam tovább türelemmel. Gondoltam, előbb, vagy utóbb majd csak elunja magát a nagy semmittevésben. Ezúttal azonban makacsnak bizonyult (lehet, hogy Alopeciától kapott tanácsot), és még hetekkel később is nálam táborozott, elszívva tőlem minden örömöt és életkedvet...

Kép innen.

© Minden jog fenntartva! Az írás engedély nélküli publikálása, másolása, bármilyen módon történő felhasználása a szerzői jog megsértésének minősül, melyet a törvény büntet. A bejegyzés linkje megosztható.

Nincsenek megjegyzések: