2018. augusztus 31., péntek

Világszerte

Az alábbi válogatás a foltos hajhullással együtt élőket támogató szervezetek sokszínű figyelemfelkeltő, érzékenyítő, adománygyűjtő kezdeményezéseit mutatja be, a teljesség igénye nélkül. Érdemes végignézni az összefoglalót, ugyanis a szívemhez legközelebb állót a legvégére hagytam... ;)

Ausztrália

Testfestő: Helen Beasley. Képek: Lina Hayes.
(Bővebben erről a projektről ITT írtam korábban.)

Amerikai Egyesült Államok


A National Alopecia Areata Foundation SeeUs projektje
(Képek INNEN. Bővebben erről a projektről  ITT írtam korábban.)

Írország
Az Alopecia Support Ireland 2011-es naptárja. Képek: Tomasz Olejnik
(Korábban erről a projektről ITT írtam.)

Egyesült Királyság (1)
 
A "PrettyBald" adománygyűjtő naptárja 2015-ből.
(Kép INNEN. A projektről és a képen szereplő lányokról ITT lehet többet megtudni.)


Egyesült Királyság (2)
Daniel Regan: Uncovered (Fedetlenül)
(Bővebben erről a projektről ITT és ITT írtam.)

Izland
Sigga Ella: Baldvin
(Bővebb információ a projektről ITT és ITT található.)

Olaszország
Andrea Brintazzoli: Mettiti nei miei panni
(Put yourself in my shoes! / Vedd fel a cipőmet!)
(Bővebb információ a projektről ITT található)

Magyarország

Verbőci Patrícia (fotók), Ugrai Judit (smink, grafika), Tartóczki Éva (styling)
Részletek és bővebb információ ITT.

Nincsenek megjegyzések: