2011. szeptember 10., szombat

Tükröm, tükröm...

...mondd meg nékem....

Vajon nektek mit mond a tükrötök? Pontosabban: mit láttok Ti, amikor tükörbe néztek?


Büszke, magányos, szép, erős, értéktelen, kétségbeesett, stílusos, kopasz, bátor, ijedt, más, különleges, idegen, magabiztos, divatos, sérülékeny, feltűnő, kövér, sovány, gátlásos, férfias, gyönyörű, vonzó, érzékeny....?

Mindannyiunknak megvannak a magunk kis címkéi...

Nekem is sokáig gondot okozott a tükörképemmel való megbarátkozás, amiről már olvashattatok itt. Mára szerencsére elértem azt az állapotot, amikor a tükörképemnek természetes része a hajnélküliségem, és megnövekedtek a magamra aggatott pozitív címkéim. Aki nyomon követte a korábbi bejegyzéseimet, tudhatja, hogy ez a folyamat számomra se könnyű, se gyors nem volt. A példám azt mutatja viszont, hogy nincs lehetetlen! :)

Megbarátkoztam a tükörképemmel, elfogadtam őt, és próbálom kihozni belőle a legtöbbet, hogy (az egyéb korlátaimmal és lehetőségeimmel együtt) egy vonzó nőnek érezhessem magam.

Egyáltalán nem véletlen ugyanakkor, hogy a tükörképemről egyes szám harmadik személyben beszélek: lélekben ugyanis továbbra is hajas (és szőrös*) vagyok.
Kép innen.

* itt szőr = szempilla, szemöldök :)

© Minden jog fenntartva! Az írás engedély nélküli publikálása, másolása, bármilyen módon történő felhasználása a szerzői jog megsértésének minősül, melyet a törvény büntet. A bejegyzés linkje megosztható.

Nincsenek megjegyzések: