2012. június 7., csütörtök

Ismét találkoztunk

Ismét találkoztunk, immár negyedszer. A jó időre tekintettel a szabadban, a tavaly májusi randinkhoz hasonlóan ismét a Kopaszi gátnál. 


És hogy milyen volt? Erről meséljenek a sorstársak:

"Nagyon nagyon örülök, hogy végre személyesen is megismerhettem a társaság egy részét! Olyan jó kibeszélni, és rájönni, hogy a "hétköznapi" problémákkal nem vagyunk egyedül (orrfolyás, szél, [paróka] gubancolódás, rasztásodás, "Jajj de szép erős hajad van!", "De jó színe van, most festetted?" és társai). Szóval örülök, hogy anno a "véletlen" folytán kezembe került a Nők Lapja, hogy jónéhány hónapnyi gondolkozás után rászántam magam, és végül felvettem a kapcsolatot...:) Nagyon jó volt megismerni titeket!!! :)" Szilvi ("első MAAK-ozó")

"Köszönöm, hogy önmagam lehettem, hogy nem kellett szerepet játszanom, hogy azt csinálhattam amihez csak kedvem volt: Beszéltem, ha akartam, hallgattam, mert az esett jól, nem kellett felelnem senkiért, mosolyt kaptam és szemcsillogásokat, együttérző pillantásokat, ott folytattunk beszélgetéseket, ahol abba hagytuk múltkor...stb. Nagyon élveztem, hogy pihenhettem köztetek, hogy lazultam a sok munkám mellett, hogy mindenre időt kaptam! Mindezt úgy, hogy éreztem a barátságot, megbecsülést, őszinteséget, hitet, akarást. Sorolhatnám... [...] Köszönöm, hogy veletek is otthon lehettem! :)" 

Aki a mostaniról lemaradt, ne csüggedjen, mert terveink szerint az ősz sem múlik el Mákvirág találkozó nélkül!

Az első MAAK (alias Mákvirág) találkozóról itt és itt olvashatsz.

© Minden jog fenntartva! Az írás engedély nélküli publikálása, másolása, bármilyen módon történő felhasználása a szerzői jog megsértésének minősül, melyet a törvény büntet. A bejegyzés linkje megosztható.

Nincsenek megjegyzések: