2011. szeptember 27., kedd

Arcszőrzet híján...

Alopecia Areátából Universálissá fejlődésében leginkább arcszőrzetem eltűnését éreztem zavaró momentumnak. Szerencsére a teljes szemöldök-szempilla veszteség olyan időszakban következett be, amikor már megbékéltem a tartós társbérletre berendezkedő betegségemmel, de mégis fájlaltam a tényt, hogy mostantól az arcom kontúrjait adó szőrszálak nélkül kell élnem.

Szerencsére azonban már korábban berendezkedtem ezen hiányosságok hétköznapi halandók előtti leplezésére, ugyanis egyáltalán nem volt előzmény nélküli arcszőrzetem köddé válása.

Alopecia Areata a hajamhoz hasonlóan évekig játszadozott a szempillámmal és szemöldökömmel is, de a hajhoz képest gyorsabb növekedési ciklusuknak köszönhetően itt könnyebben visszatértek a hiányzó szőrszálak. Végül azonban Alopecia bekeményített és Universalisként már hatékonyabban teljesítette a teljes szőrtelenítésem érdekében vívott harcát.

A szempillám árnyékoló és védő funkcióját ugyan nem tudom pótolni (sokszor emiatt például minden előzmény nélkül könnyezni kezd a szemem), de a kontúrját sminkeléssel egész ügyesen meg tudom rajzolni. (Legalábbis én így érzem, de hát úgyis csak ez számít, nem? :))

A műszempillával nem szeretek vacakolni, de "B tervként" szükség esetén bármikor bevethető. Ld. pl. itt.

Szemöldököt is rajzolgathatnék, de ahhoz már annyival korábban kellene felkelnem reggelente, hogy úgy döntöttem, inkább megszenvedek a szépségért, és tű alá fekszem. Ezzel kapcsolatos tapasztalataim azonban egy külön bejegyzést is megérnek...

© Minden jog fenntartva! Az írás engedély nélküli publikálása, másolása, bármilyen módon történő felhasználása a szerzői jog megsértésének minősül, melyet a törvény büntet. A bejegyzés linkje megosztható.

Nincsenek megjegyzések: