2011. július 10., vasárnap

Nyári divat #2

Az egy évvel ezelőtt írt bejegyzésem most, azaz 2011 első hőségriadós hétvégéjén is nagyon aktuális. A megfelelő fejfedő kiválasztása ilyenkor különösen sok fejtörést okozhat.

A döntést megkönnyítendő én a következő főszabály szerint járok el: munkahelyre parókát, szabadidős tevékenységhez pamut kendőt/sapkát választok. Exceptio probat regulam: természetesen vannak kivételek.

Az egyszerű, otthon is bárki által elkészíthető megoldások mellett külföldön számos különleges, divatos és praktikus megoldás létezik. Sóvárogva szoktam nézegetni az amerikai és angol webshopokat, ahol végeláthatatlan mennyiségben lehet a sapkák, kendők, turbánok világában elmerülni.






Manapság már nem jelent problémát ezen darabok beszerzése, ám a rendeléstől én mégis ódzkodom egy kicsit. Két dolog tart vissza: az egyik az ár, a másik pedig a vásárlás előtti próba lehetőségének hiánya.

Ideális esetben az ilyen és ehhez hasonló, kopasz nőknek és férfiaknak tervezett, igényes és divatos fejrevalók itthon is beszerezhetők lennének, de ez sajnos (egyelőre) nincs így*.

Varrónőmmel, Jutkával, már belekezdtünk a kísérletezgetésbe, de a több mint 200 km-es távolság megnehezíti a dolgunkat és így a piaci rés betöltését is. A szemfülesek azonban láthatják a közös munkánk eredményét. :)

Divattervezők, sapkakészítők figyelem: kielégítetlen piaci igények jelentkeztek! :)

* A bekezdés tartalmának frissítése: Divatos, kényelmes termékek végre már itthon is!Hair Club-nál érdemes körbe nézni, ugyanis forgalmaznak saját gyártású, valamint gyönyörű dán, Christine Headwear márkájú termékeket is. Ezek között mindenki találhat az ízlésének, pénztárcájának megfelelő (3000-12000 Ft), divatos, kényelmes kendőket (nemcsak nyárra!). Paróka alá pedig ajánlom figyelmetekbe ezt a sapkát, mely szintén Christine Headwear termék (nekem nagyon bevált).

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Én az amerikai oldalról már rendeltem két dolgot. Az egyik nagyon jó, a másik meg elmegy kategória. De szerintem ez minden online rendelős dologra igaz, csak itt nem lehet visszaküldeni...